سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست گل
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
پنج شنبه 90 خرداد 5 ساعت 6:44 عصرچند تا پیامک باحال

دلیل محکم

اولی: ببخشید شما روی صندلی من نشستین‌ها.
دومی: جدی؟ می تونی ثابت کنی؟
اولی:آره! بستنی قیفی ام رو روی اون جا گذاشته بودم.


وای

مشتری: این کت چند است؟
فروشنده: ?? هزار تومان.
مشتری: وای! اون یکی چی؟
فروشنده: دو تا وای!


جمله‌های عددی

به یه معتاد گفتن: با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز.
گفت: چلا پنجه می‌کشی؟ چلا شیشه می شکنی؟ چلا هف نمی‌زنی؟ چلا هشتی ناراحت؟


بچه‌ی خوب

احمد: مامان! اجازه میدی برم با اکبر بازی کنم؟
مادر: نه پسرم، اکبر بچه خوبی نیست. آدم باید همیشه با دوست بهتر از خودش بازی کند.
احمد: پس اجازه بده اکبر بیاد با من بازی کند.


من آدمم!

شیخى از شخص زشت‌رویى پرسید اسمت چیست، شخص گفت آدم. شیخ گفت خدا پدرش را بیامرزد که این اسم را روى تو گذاشت، وگرنه با این قیافه از کجا مى‌فهمیدیم که تو آدمى؟!


متن فوق توسط: رضا رازی نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
دوست گل
رضا رازی
آرشیو یادداشت ها
آبان 88
آذر 88
لوگوی من
دوست گل
لوگوی دوستان من




اشتراک در خبرنامه