سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست گل
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
سه شنبه 90 آذر 22 ساعت 2:19 عصریک تست روانشناسی باحال

یک تست روانشناسی باحال :

 

1)اگه تو خیالت در حال قدم زدن در جنگل باشی چه وقتی رو تصورمیکنی؟

1.صبح زود

2.عصر

3.شب

جواب:

1.توزندگیت هدف داری وبرای رسیدن بهش تلاش میکنی

2.هدف داری اما تنبلی

3.هدف خاصی تو زندگیت نداری

2)اگه قرارباشه واسه یکی هدیه کفش بخری اون شخص کیه؟

جواب:

کسی که تو دنیا بیشتراز همه بهش اهمیت میدی

3)به هرکدوم از رنگهای زیر،یک نفرکه میشناسی وبرات مهمه رو نسبت بده

1.زرد

2.پرتقالی

3.قرمز

4.سفید

5.سبز

جواب:

1.کسی که فراموشش نمیکنی

2.یه دوست خوب

3.واقعا دوستش داری

4.یک روح در دوبدن

5.همیشه یادش هستی

4)حیوونای زیر به ترتیبی که برات اولویت دارن نام ببر

1.گاو

2.ببر

3.گوسفند

4.اسب

5.خوک

جواب:

1.حرفه وشغل

2.غرور

3.عشق

4.خانواده

5.پول

5)3تاحیوون که خیلی دوست داری رو به ترتیب نام ببر وبرای هرکدوم 3صفت بگو

جواب:

1.نظرمردم درموردت

2.نظرخودت درمورد خودت

3.خصوصیات واقعیت

6)اگربااین 4تاحیوون تو کشتی باشی، طوفان بیاد ومجبور بشی یکیشون رو بندازی تو دریا کدوم رو میندازی؟

1.گاو

2.گوسفند

3.پلنگ

4.اسب

جواب:

1.مال ودارایی

2.خانوادت

3.غرورت

4.عشقت

7)ازبین این 4گزینه کدوم رو بیشتر دوست داری؟

1.خورشید

2.جنگل

3.دریا

4.آسمون

جواب:

1.مادر

2.غرور

3.عشقت

4.خانوادت


متن فوق توسط: رضا رازی نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
دوست گل
رضا رازی
آرشیو یادداشت ها
آبان 88
آذر 88
لوگوی من
دوست گل
لوگوی دوستان من




اشتراک در خبرنامه